מצב נגישות / ניווט באמצעות מקלדת דלג לתוכן הזמנה אונליין - מלון אקויה תפריט ניווט נגיש פאנל נגישות איפוס נגישות מפת אתר הצהרת נגישות

אתר זה עושה שימוש בקבצי cookies, לרבות קבצי cookies של צד שלישי, עבור שיפור הפונקצינליות, שיפור חוויית הגלישה, ניתוח התנהגות גולשים (web analytics) ושיווק ממוקד. המשך גלישה באתר זה מבלי לשנות את הגדרת קבצי ה-cookies של הדפדפן, מהווה אישור לשימוש שלנו בקבצי cookies. למידע נוסף, עיין בהצהרת הפרטיות שלנו.

הצהרת נגישות

הצהרת הנגישות עודכנה בתאריך 24/04/2023

אנו במלון אקויה – Y Hotels, פועלים רבות על מנת להנגיש את המלון ואת אתר האינטרנט שלנו לאנשים עם מוגבלות על מנת לקדם שוויון זכויות ושקיפות כלפי אנשים עם מוגבלות.

מהות אתר אינטרנט נגיש

אתר אינטרנט נגיש, הינו אתר המאפשר לאדם עם מוגבלות, לגלוש באותה רמת יעילות והנאה כגולשים אחרים, תוך שימוש ביכולות המערכת עליה הוא פועל ובאמצעות טכנולוגיות מסייעות לנגישות .

ביצוע התאמות הנגישות באתר האינטרנט

התאמות הנגישות באתר בוצעו בהתאם לסימן ג’: שירותי האינטרנט בתקנות שוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות) התשע”ג 2013, לתקן הישראלי ת”י 5568 המבוסס על הנחיות WCAG 2.0 , האתר הונגש לרמה AA ובכפוף לשינויים והתאמות שבוצעו במסמך התקן הישראלי.

האתר תומך בשימוש בטכנולוגיות מסייעות כגון תוכנות הקראת מסך, בגלישה בעזרת מקלדת על ידי שימוש במקשי ה-Tab וה-Shift+Tab למעבר בין קישורים, מקשי החיצים, מקש ה-Enter לבחירה, מקש ה-Esc ליציאה מתפריטים וחלונות, לחיצה על H או על מספר למעבר בין כותרות.

האתר נבדק באופן קבוע כדי להבטיח את תחזוקת נגישות האתר.

ישימות מיטבית לנגישות באתר האינטרנט

באתר אינטרנט זה, ניתן לגלוש בצורה מיטבית ונגישה באמצעות הדפדפנים הנפוצים ומומלץ להשתמש בדפדפנים הבאים: Firefox / Opera / Safari / Lynx/ [Edge / Chrome ובתוכנות קוראות מסך [NVDA / Jaws/ Voiceover].

שלבי ההנגשה בהם נמצא האתר

המלון והאתר נפתחו לאחרונה ואנו עושים מאמצים לסיים את תהליכי ההנגשה כחוק. אנו מערכים שהנגשת האתר תושלם עד לתאריך ה01/07/2023. עד לתאריך זה, אנו מזמינים אתכם ליצור קשר בכל נושא של אי בהירות או שאלות נוספות ונשמח לסייע.

הסדרי נגישות בארגון

מלון AKOYA רואה בחשיבות רבה את נושא הנגישות לאנשים עם מוגבלות ופועל בהתאם לחקיקת הנגישות על מנת שאורחים עם מוגבלות, יוכלו להגיע בנוחות, וליהנות משירותי המלון באופן עצמאי, נח ושיוויוני.

 צוות המלון לרשותכם ונשמח לסייע בכל דבר ועניין…

להלן רשימת הסדרי הנגישות שמתקיימים במלון אקויה אילת.

חניות נכים

בחניון מלון אקויה יש 2 חניות נכים לרכב רגיל ולרכב גבוה המסומנות בשילוט המתאים והגישה אליה מסומנת בשלט. המרחק מהחניה למעלית כ 14 מטרים בדרך נגישה.

ניתן לבקש שמירת חניית נכים (לבעלי תו נכה בלבד) בעת הזמנת חדר.

דרכי גישה

כל דרכי הגישה במלון נגישים ומותאמים עפ”י הנחיות הנגישות.

ישנן רמפות ודרכי גישה נוחים ומותאמים.

כניסה נגישה

הכניסה למלון מסומנת עפ”י הנחיות הנגישות. רוחב הכניסות מותאמים, דלתות הכניסה מסומנות במדבקות אזהרה. הדרך מהרחוב נגישה בכבש מותאם עם מאחזי יד, דלתות הזזה בכניסה למלון ברוחב מותאם והכניסה לשטח המלון בדרך נגישה עד לקבלה.

הכניסה מאוישת 24/7 וניתן לקבל עזרה וליווי לבקשת אדם עם מוגבלות

דלפק הקבלה

דלפק הקבלה של המלון מונגש. ישנה עמדה נגישה עפ”י הגובה המתאים בגובה 110 ס”מ וכן דלפק בגובה 75 ס”מ. בעמדה זו ישנה לולאת השראה. בעמדה זו לוח כתיבה.

שירותי נכים ציבוריים

שירותי הנכים נמצאים בקומת הכניסה בסמוך לקבלה. תא השירותים המונגש מסומן בשלט. הגישה אליו מותאמת וכן השירותים מותאמים ומאובזרים בהתאם להנחיות הנגישות. יש מאחזי יד L ומתקפל,דלת נפתחת החוצה, פתח דלת 94 ס”מ, משטח תמרון לפני הדלת 200*140 ס”מ.

חדרי נכים

במלון 2 חדרי נכים בקומה 6, חדרי פרימיום זוגיים עם אפשרות לעד 2 אנשים נוספים.

החדרים נמצאים בקרבת המעלית והדרך אליה נגישה.

ההנגשה הינה לתנועה מלאה של כסא גלגלים.

רוחב דלת כניסה 95 ס”מ

בחדרים אלו ישנה מרפסת ברוחב 1.40 מ’ ואורך 5.5 מ’. הגישה למרפסת באמצעות רמפה ניידת הנמצאת בחדר. ניתן לבקש את עזרת הצוות בהנחתה.

כל המעברים בחדר מעל 90 ס”מ, ניתן לבקש להזיז את רהיטים בחדר.

בחדר 2 כסאות נגישים.

גובה מפסקים תקין 1.10 ס”מ

גובה מיטה 45 ס”מ.

לבקשת אדם עם מוגבלות תסופק לחדר ערכת עזר לשמיעה

חדר אמבטיה

רוחב דלת הכניסה הנפתחת החוצה 95 ס”מ

גודל חדר שירותים 230*222 ס”מ

יש מאחז  Lמתקפל לצד האסלה.

גודל המקלחון 130*90 ס”מ

יש מאחז יד במקלחון.

יש כיסא ישיבה.

מעליות

במלון מעלית אחת נגישה עפ”י הנחיות הנגישות. מידות המעלית: מפתח דלת 90 ס”מ, אורך המעלית 1.70 מ’, רוחב המעלית 1.07 מ’. במעלית ישנה מערכת כריזה המציינת בקול את מספר הקומה, במעלית הלחצנים מונגשים וכן ביציאה מהמעלית ישנו שילוט של מספר הקומה מונגש באופן מישושי.

מערכות החירום מותאמות ובעלות תאורת חירום וכריזה לבעלי מוגבלות בשמיעה או בראייה.

נגישות המוקד הטלפוני

המענה הקולי מוקלט בשפה פשוטה ובאופן ברור ואיטי.

ניתן ליצור קשר עם מוקד השירות של המלון באמצעות דוא”ל akoya@yhotels.co.il

הדרכות עובדים לשירות נגיש

כל עובדי המלון מיודעים בחובות על פי החוק – איסור אפלייה וחובת ביצוע התאמות. 

מידע בפורמטים נגישים, פרסומים נגישים

ניתן לבקש מידע כתוב בפורמט נגיש.

שירותים נוספים

ניתן לבקש את עזרת הצוות בתיאור המלון.

אורח המגיע ללון במלון הנושא תו נכה זכאי לחניה ללא עלות למשך האירוח.

לבקשת אורח ניתן לשנות את גובה המיטה ולהזיז רהיטים בחדר המותאם.

לבקשת אורח ניתן ליווי וסיוע לאורחים עם מוגבלות בראייה.

לבקשת אורח ניתן לשמור חניית נכים לאורח בעל תעודת נכה המגיע ברכב הנושא תו נכה.

לבקשת אורח ניתן לסייע במילוי טפסים.

המלון מאפשר כניסה של חיות שירות עבורם הבעלים מחזיק בתעודה.

המלון מכבד “פטור מתור” עבור אורח הנושא תעודת נכה המצוין עליה “פטור מתור”.


דרכי פניה לבקשות, תקלות נגישות והצעות לשיפור:

במידה ומצאתם באתר האינטרנט בעיה בנושא הנגישות או שהנכם זקוקים עזרה, אתם מוזמנים לפנות אלינו דרך רכז הנגישות של הארגון:

שם רכז/ת הנגישות: מיכה בן גיגי

טלפון של רכז/ת הנגישות: 052-4470134

כתובת מייל של רכז/ת הנגישות: akoya@yhotels.co.il

הערות ומשוב

למרות מאמצינו לאפשר לכל אחד להתאים את האתר לצרכיו, עדיין עשויים להיות דפים או חלקים שאינם נגישים במלואם, נמצאים בתהליך של נגישות, או שחסר להם פתרון טכנולוגי הולם להנגשתם. ובכל זאת, אנו משפרים ללא הרף את הנגישות שלנו, מוסיפים, מעדכנים, משפרים את האפשרויות והתכונות שלה, ומפתחים ומאמצים טכנולוגיות חדשות. כל זה נועד להגיע לרמת הנגישות האופטימלית בעקבות ההתקדמות הטכנולוגית. נשמח לקבל פידבק במטרה להשתפר ולתת את החוויה הטובה ביותר.

עמוד מפת אתר | עמוד יצירת קשר